Perega Turu saarestikus: Päev 4

Laupäev, 5. autust 2017

Hakkenpää – Naantali

Eellugu
Päev 1
Päev 2
Päev 3

turu saarestik

Hommikul panime ruttu asjad kokku, sest lähenes suur vihmapilv (kusjuures natuke sadas ikka teisele telgile, mida ei jõudud kokku panna ka, nii et kuivatamisest jälle ei pääsenud) ja läksime sadamasse hommikusööki tegema. Tagantjärele taruks ütleb, et sinna oleks ikka pidanud kohe õhtul välja sõitma. Sadam on avar ja vaikne, ruumi telkimiseks küll ja veel. Olemas lauad-pingid, kuivkäimla ja ujumisrand. Minu soojad soovitused ööbimiseks küll.

Lapsed tormasid kohe vette, isegi hambaid ei jõudnud pesta ja meie hakkasime elu uurima. Selgus, et Hakkenpääst käib Teersalosse nädala sees kaks praami, hommikul kell 9.15 ja õhtul kell 16. Nädalavahetusel seda hommikust praami ei ole, seega ainult üks päevas käibki. Sõime, kuivatasime telke, käisime veel ujumas ja otsustasime neljani siiski mitte passida, vaid mööda maad Naantalisse sõita, et ehk enne õhtut veel Väski saarele seiklusparki jõuda.

Naantalisse siiski väga vara ei jõudnud. Kõigepealt käisime poes toiduvarusid täiendamas ja siis pani veel minu navigaator puusse ehk siis viis meid punkti, mis on sellele saarele küll kõige lähemal, aga täiesti karu urus. Ajakadu pool tundi.

Kui olime Naantali tasuta parkimise skeemi läbi hammustanud ja parkimiskoha ka leidnud, oli kell juba pool kolm, aga saar avatud kuueni ja me pidime veel parkimiskohast sadamasse ka jõudma, seega otsustasime minna homme. Lapsed olid muidugi enne juba virilad ja väsinud ka. Näiteks Vanem tahtis vabatahtlikult hoopis autosse magama jääda.

Kuna ilmateade lubas ööseks sadu, oli tark mõte kuhugi siseruumidesse jääda. Booking.com kaudu ei olnud Turusse juba Eestist vaadates mitte midagi soodsat saada. Esialgne mõte oli juba Eestis üks öö Turus olla. Air BnB siiski midagi pakkus. Silma jäi veel Naantali SPA hotell, aga selles kohti loomulikult enam ei olnud.  No ja siis leidsin Naantali kämpingu ja seal me 60 euro eest kõige soodsama majakese võtsime.

Naantali kämping

Jätsime asjad sinna ja suundusime uuesti linna uudistama. Siis olid juba osad Muumimaalised ära läinud ja parkida sai lähemale. Käisime promenaadil, rannas ujumas, Muumimaa silla otsas ja Naantali kebabis söömas, sest promenaadiäärsed hinna olid üüratud ja mõistus ütles, et paar sammu eemal on hoopis teine lugu.

Naantali rannas oli tihe rebimine.

Ja nii oli. Naantali Kebab on koht, millel peatuks kohe pikemalt. Hinnad soodsad, keskmiselt 7 eurot, aga selle eest saab hiigelsuure prae. Meie omades olid kartulid, kebab, salat, hapukurk, meil ka ananass, jalapeno, kaste, parmesan. Suured said oma praest vaevaga jagu, aga laste omad võtsime kaasa. Saime veel järgmiseks lõunaks kartulite kõrvalegi liha soojendada. Tõesti maitsev oli ja see on asi, mille pärast tasub kunagi Naantalisse tagasi minna.

Aadressi leiab Googlest kergesti üles.

Õhtul aga hakkaski juba enne sadama, kui me magama jõudsime minna.

Päev 5

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.