Hetked aastast 2018 – 4

August

Suur Ühismatk
Oh, sellest peab ikka eraldi kirjutama, sest praegu, pilte vaadates, tulevad ikka väga soojad tunded peale ehk siis kindlasti aasta sündmuste topp kolmes. Ehk siis neli päeva abimatkajuhina RMK suure ühismatka abimatkajuhina Peraküla-Aegviidu harul. Ilm imeilus, seltskond imevahva. Maastik, no see ei ole Tallinna lähedal just Eesti vahvaim. Aga kõike juhtus, murti käeluid ja väänati jalgu, ujuti rummu karjääris ja Vääna jões, tõrjuti herilasi kempsumajas ja tehti metsas puid, Metsanurmes korraldati meile külapidu ja sauna sai kolmel päeval neljast 😀 Tugitiim oli kah nii nunnu. Ehk kohtume kunagi kusagil veel. Ja muidugi päris suur hulk uusi tuttavaid, kui mitte öelda uusi sõpru. Iga kell teeks midagi sellist veel. Kusjuures enamik osalejatest nii matkajana kui matkajuhina arvab seda sama.

I päev – Padise klooster.

Rummu karjäär

Siin saab ujumas käia. Endiselt Rummu karjäär.
Metsanurmes Rajamaja avamine.

Hommikune vaade voodist ehk matkajuht tõi kohvi voodisse 😀 Saarte raba lõkkekohas.
Saarte raba lõkkekoht
Sild kohas, kus siiani tuli ilma kuidagi üle saada. Grupijuht kaotas sellega vist pudeli šampust.
Minu vahetuse lõpp Viikingite külas.
Mõned päevad hiljem Aegviidus lõpupeol. Päeval oli EMV jalgsimatkatehnikas, eile matkajate suvine kokkutulek, seepärast nägu, nagu oleks nädal aega joonud.

Eesti meistrivõistlused jalgsimatkatehnikas

2018 oli juubeliaasta ja EOK tegi sel puhul meistritele täiesti unikaalsed medalid. Võtsime kohe peoga, kuigi juba aastaid on kõik meistrivõistlused peale mägironimise ära jäänud.

Niisiis sai 25 augustiks välja kuulutatud EMV jalgsimatkatehnikas, kohaks Aegviidu. Huvilisi ei olnud. Kuna ma olin projektis vaid asjaajaja, küsisin, kas võin ise ka osaleda. Öeldi, et miks mitte.

Ühe võistkonnakaaslase leidmisega läks kiiresti. Teine aga ei tahtnud tulla ei minu sarmi ega palumise peale. Nii läksingi 24. augusti hilisõhtul oma matkagrupi juurde nende viimases peatuspaigas ja hammustasime ka natuke vägijooki.

Hommikul helistas pressident, et hakaku ma tulema, mulle oli öösel leitud kolmas tiimikaaslane. Saime kokku, tegime ära, võitsime hõbemedalid. Ainult et mees oli tulnud ei tea kust suure ühismatka lõpetamisele ja keegi teda ei tundnud. Meie saime vaid teada, et ta on Tiit. Hiljem selgus, et protokollis on nimi puudu. Mina ei tea, mida nad diplomile kirjutasid, aga üheski paberis nime ei ole. Isegi vastutusdeklaratsiooni ei täitnud tema ainsana. Olen uurinud siit ja sealt, vahtinud kõiki Facebooki Tiite, aga mida ei ole, seda ei ole. Ükski nägu ei sobi ja keegi seda meest ei tunne. Selline fantoommees. Nii on ka protokoll ikka Matkaliidu lehel avaldamata. Vot selline lugu. Medal aga on tõesti imeilus.

Matsalu

Selle aasta augustis sattusin kaks korda Matsallu ja armusin jäägitult. Mõlemal korral küll koos lastega ja natukene, aga tahaks sealkandis rohkem ringi vaadata ja ka ööbima jääda. Seal küll ööbimine poel lubatud ja enne niitude niitmist üldse kuhugi minna ei tohi, aga äkki õnnestub ikka mingi luba hankida 😀

Kuna pildid said nüüd töödeldud, teen Matsalust ka eraldi postituse.

Salevere salumäe matkarada 1,5 km
Silma allikas
Teevad tööd. Rannajõe vaatetorni juures.
Suitsu jõgi
Siit algab Penijõe Kauksi matkarada
Kasari vana sild

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.