Perega Itaalias. 2. päev – Pescara

Hommikul olid lapsed juba pool 7 üleval. Tund ajavahet muidugi ka. Kuna lõunast alates lubati padukat ja akna alla pandi just turu moodi asja üles, läksime varakult välja. Tõenäoliselt elasime kusagil tähtsama tänava ääres.

Montesilvano
Noorema taga majas, paar korrust kõrgemal, oligi meie korter.

See tänav läkski otse randa. Kena liivarand on. Lapsed asusid kohe teokarpe korjama. Lõpuks on meil neid vist oma kaks kilo.

Turult ostame kaasa hirmkallist muna omleti jaoks (6 tükki 2.40), 3 euro eest tüki grillkana sinna sisse, saialisi, kurki, tomatit, puuvilja. Maja alt kohvikust õnnestub 1.20 eest isegi tops piimaga kohvi hankida.

Peale hommikusööki suund Pescara kesklinna poole. Parkimise eest küsis mingi vant euro, aga ei osanud keelduda ka. Tõenäoliselt tüng, sest enne hooaega on parkimine üldiselt tasuta.

Käisime üle jõe käival jalakäijate sillal (Ponte del Mare, kõrgus 172 meetrit, pikkus 466 meetrit, leiab igalt Pescara pildilt) ja ei osanudki nagu enam midagi peale hakata.

Pescara
Sillal. Ponte del Mare, kõrgus 172 meetrit, pikkus 466 meetrit. Pruun osa on ratturitele, sinine jalakäijatele.

Lõpuks leidsime tasuta linnakaardi abil ühe mänguväljaku ja toidupoe. Peale seda sõitsime Pineta parki, mis on ka Pescara vaatamisväärsusena välja toodud. Vihma juba sadas.

Pineta park.
Pineta park

Edasi sõitsime lihtsalt linna taga mägedes, leidsime veel ühe pargi , kus peaks suvel vist känguruid näidatama ja läksime tagasi Montesilvano korterisse riideid kuivatama ja 1.49/liiter maksvat veini lahendama.

Muide, õhtuid veetsime kohalikust televisioonist muusikavideoid vaadates. Nädala jooksul leidsin omale kaks uut lemmikut.

Ööbimine: Montesilvanos kahe magamistoaga korteris. 65 eurot kaks ööd.

Pescara asub Kesk-itaalias, Pescara jõe suudmes, Aadria mere ääres. Elanikke 120 286 (28.02.2017).

Linnas on sadam, lennujaam, ülikool ja palju uhkei hooneid.

Rosmariin. Neid on palju. Hekkidena, niisama puhmastena. Lõhnavad hästi.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.